Kedves Hallgatónk!
Ahhoz, hogy a Szofi Konzultációs Központjának rendszere érdemben foglalkozzon kérdésével, hallgatói azonosítóval és érvényes konzultációs kóddal kell rendelkeznie.
A konzultációs kóddal a Szofival szerződésben álló vállalatok és intézmények dolgozói, illetve a távoktatási formában tanuló
hallgatóink rendelkeznek. Felhívjuk figyelmét, hogy azokhoz és csakis azokhoz a modulokhoz jár konzultációs lehetőség, amelyek az
érvényes konzultációs kódhoz tartozó tananyagcsomagban találhatók! Érvénytelen kód esetében kérdése nem érkezik meg a konzulenséhez. Ha elfelejtette hallgatói azonosítóját és/vagy konzultációs kódját, akkor szíveskedjék
a Szofi Ügyfélszolgálatának munkatársaihoz fordulni. (Kapcsolatfelvétel az Ügyfélszolgálat munkatársaival)
A kérdésnek egy adott modul, adott fejezetéhez kell kapcsolódnia. A beérkezett kérdését az adott modul konzulense fogja megválaszolni.